reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tatiana Kačmárová

Tatiana Kačmárová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám krásnu dvojročnú dcéru, ktorá značne prispieva k tomu, že môj život nie je prázdny. Aj tak sa ale snažím o to, aby moje záujmy korešpondovali s mojou prácou a povolaním.Zaujímajú ma financie, fascinujú nenuteľnosti a trápia neprávosti právneho systému Slovenského štátu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Slovenský TRUMP – Matovič

Tatiana Kačmárová

Slovenský TRUMP – Matovič

Obaja sú nesmierne tvrdohlaví, arogantní, narcistickí a aniti-intelektuálny. Obaja nevedú debaty, vlastný názor stojí nad všetkým.

  • 3. nov 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 426x
  • 10
Táto vláda devalvuje moje vzdelanie a cenu mojej práce!

Tatiana Kačmárová

Táto vláda devalvuje moje vzdelanie a cenu mojej práce!

Cena práce väšiny Slovákov ZÁVISÍ od dosiahnutého a uznaného vzdelania a kvalifikácie. .... A táto vláda devalvuje pre celý národ na domácej pôde a internacionálne hodnotu môjho a Vášho vzdelania, a tým aj cenu mojej práce!?

  • 24. júl 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 408x
  • 10
Utečenci pomohli nemcom zmariť teroristický útok v Berlíne a...

Tatiana Kačmárová

Politika Utečenci pomohli nemcom zmariť teroristický útok v Berlíne a...

Je zaujímavé až zarážajúce, že všetky nemecké správy sú plné breaking news o zmarenom teroristickom útoku pravdepodobne na Berlínske letisko, a slovenské média včítane SME neuviedli o tomto ani len správu...

  • 12. okt 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 260x
  • 2
Čo o stavebnom sporení (ešte asi) neviete a mali by ste.....

Tatiana Kačmárová

Čo o stavebnom sporení (ešte asi) neviete a mali by ste.....

Minule som stretla môjho dobrého známeho. Len pred pár mesiacmi si kúpil byt. Pri predminulom stretnutí jeho oči len tak sršali šťastie navôkol a ústa sa nezatvorili od toľkeho rozplývania sa nad práve kúpenou nehnuteľnosťou. A keď som ho stretla teraz nedávno? Skoro som neuverila vlastnym ušiam a očiam. Po šťastí z kúpy bytu nebolo ani stopy a jeho ústa nepoznali hranice pri rozprávaní o „podvodníckych stavebných sporiteľniach a ich praktikách“ a nadávky len tak lemovali jeho práve vypudené vety. Ešte dlho som sa spamätávala z jeho slovníka a poznania, že tohto človeka som vlastne ani takto nikdy nepoznala. A čo ho dokázalo primäť k takému správaniu? Jednoduchá NEVEDOMOSŤ, ..... možno presne taká, akú majú viacerí stavební sporitelia..... alebo dokonca sprostredkovatelia stavebných sporení.....

  • 18. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 723x
  • 8
Školák udrel učiteľku do tváre,….

Tatiana Kačmárová

Školák udrel učiteľku do tváre,….

Dnes ráno zavolala moja mama. Ešte polorozospatá prichádzam k počítaču a odpovedám na pozdrav. Zrak sa mi zastaví na obrazovke nášho počítača, kde môj muž pred chvíľou čítal noviny a vidím titulok Sme… Školák udrel učiteľku do tváre, hrozí mu rok väzenia…. Zbežne čítam z diaľky text článku a len pomaly sa mi rozlepujú oči a dochádza mi význam slov… a zrazu spontánne a aj nechtiac kričím do telefónu… „mami, píšu o tebe už aj v novinách!!!!“

  • 12. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 385x
  • 87
reklama
Chcete sa legálne obohatiť? Tu je návod !

Tatiana Kačmárová

Chcete sa legálne obohatiť? Tu je návod !

Nie som človek, ktorý do svojho bežného komunikačného slovníka zaradzuje nadávky alebo začína s osočovaním. Sú ale situácie a ľudia, ktorí ma privádzajú na myšlienku, že sa musím okamžite prihlásiť do kurzu komunikácie so „zadubenými“ hlavami s cieľom bezbolestného vyventilovania naakumulovanej energie počas rozhovoru s nimi, aby nedošlo k zbytočnej explózii ako počas rozhovoru tak po jeho ukončení. A aký to ma súvis s titulkom článku? Úzky...

  • 8. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 768x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu